13 Şubat 2014 Perşembe

YENİ HAYAT...

            İzmir'deki yaşantımıza eşimin uzman doktor olması ve mecburi hizmet için Erzurum'a atanması nedeniyle son vererek Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde göreve başladık.

          Erzurum ikliminin zorluğu nedeniyle sıkça evde vakit geçireceğimi düşünerek bloğuma yeniden bir göz atmak istedim. 1 yıldan fazla zamandır hiç bir şey yazmamışım :( zaman ne çabuk geçiyor...

         Sizler de beni destekler, sorularınızla motivasyonumu artırır ve yeni konular bulmama yardımcı olursanız blog yazılarıma devam etmek istiyorum.

         Şimdiden ilginiz ve desteğiniz için kocaman teşekkürler :))

       

       

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba mine hanım
Kızımın geç konuşma problemiyle ilgili yazılar ararken sizin yazılarınıza denk geldim sizinle tanışmayı ümit ediyordum ki burdan ayrıldığınızı öğrendim biraz üzüldüm (başka bir siteden sorumu sormuş bulundum ama )
Yeni hayatınızda size ve ailenize Allah mutluluk sağlık versin yazılarınızı takip edicem bundan sonra ve sizi tavsiye edeceğim bukadar içten samimi olduğunuz için ve en değerli varlıklarımıza değer verdiğiniz için çok sizi takdir ediyor ve tüm ebeveynler adına size teşekkür ediyorum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Mine hanim
4.5 yasinda bir oğlum var ve onun davranis ve gelişimi ile ilgili uzman ararken sizin blogunuzu gordum sevincim ayni anda hüzne dondu çünkü izmirden ayrilmissiniz ne yapalim gec kaldik yeni yasantinizda suze ve ailenize mutluluklar diliyorum bu arads bsna izmirde onerebileceginiz bir cocuk gelisim uzmani varmi acaba

Mine İNAL AKKAYA dedi ki...

Merhaba, İzmir'de tüm çocuk hastanelerinde çocuk gelişim uzmanı meslekteşlarım görev yapmaktadır. Saygılarımla...