27 Nisan 2012 Cuma

Süper Babaanne




Dün yaşlı bir teyze kucağında bir bebekle polikliniğin kapısını çaldı. Biz Balıkesir'in köyünden geliyoruz sana bu çocukla ilgili bir şeyler sormam lazım dedi.

Kapımızda çocuk gelişimi yazıyor ya mutlaka boy-kilo-büyüme-beslenme ile ilgili bir sorun var diye düşündüm. Çünkü böyle başvurular çok oluyor. Hemen biz burada büyüme izlemiyoruz sizi gerekli birimlere yönlendireyim demeye hazırlandım kiiiiiiiiiiii.......çok tatlı bir ege şivesiyle " Ben bu bebeğin babaannesiyim, torunum 8 aylık oldu halen gülümsemiyor, ses çıkarmıyor, ba-ba-de-de diyemiyor, gözüme bakmıyor kızım.
Bir gelişme geriliği var bu çocukta kimseyi inandıramıyorum."  demez miii!!!! ben resmen şok oldum şok! 

Teyzenin kullandığı ifadelere bakar mısınız? gelişme geriliği dedi :)))  Tabi teyzecim dedim senin gibilerin başım üstünde yeri var. Anneyi de çağırdık, testi yaptık. Bebekte gelişim geriliklerini saptamış, gerekli müdehalelere de erkenden başlamış olduk. Süper babaanne süper kayınvalideliğini de göstererek kaş göz işaretleriyle gelinini bebekle daha çok ilgilenmesi konusunda ikna etmemizi de istedi :)))

 Ağzına, emeğine ve dikkatine sağlık süper babaanne...




Hiç yorum yok: